Felanmälan och service

Är det något som inte fungerar som det ska? Alla fel i fastigheten – i lägenheten, trapphuset eller utanför anmäler du till HJT. 

Din anmälan kommer fram till dem bums. Fyll i så mycket information som möjligt så vi kan lösa problemet på bästa sätt:

Telefon:  021-475 07 00 på vardagar mellan 07:00-16:00.
Övriga tider ringer du deras jourtjänst på 021-475 07 10.

Akuta ärenden som till exempel strömavbrott eller vattenläcka ska alltid anmälas via
telefon så att HJT kan rycka ut så snabbt som möjligt.

Som medlem kan du även få hjälp med andra tjänster som du själv bekostar.
Kontakta HJT för att få mer information om priser.

* Beställ ny nyckel 
* Bortforsling till återbruket 
* Det finns även möjlighet att få hjälp med en del hantverk i ditt hem. 

Nyckelhantering/ bortforsling, m.m: 021-475 07 10

Vi i styrelsen tar emot felanmälningar och klagomål via mail. De flesta problem brukar vi kunna lösa via den vägen. I vissa fall bokar vi in ett telefonmöte för att kunna reda ut det som hänt. 

Vår mail är: brf@vasthaga6.se
Vi finns tillgängliga vardagar mellan 09.00 – 16.00 

Stäng meny